pielegnacja twarzy cera naczynkowa

pielegnacja twarzy cera naczynkowa

Spójrzmy na każdym B.

1. BREATHE

Niestety wielu z nas wstrzymujemy oddech, kiedy się denerwuję lub spięty. Jeśli robimy to zazwyczaj oddychają płytko, co powoduje wzrost mięśni szczelności i ciśnienia krwi czyni sytuację jeszcze gorzej.

Przy prawidłowym oddychaniu rzeczywiście można zwiększyć wytrzymałość, krótszy czas reakcji i zachować spokój, chłodna i gromadzone w konkursie. Nic nie kontroluje i uspokaja emocje, takie jak pełne, głębokie oddychanie. Kiedy głęboko oddychać – w dolnych płatów płuc, przywspółczulnego układu nerwowego jest aktywna, która produkuje endorfiny, co z kolei sprawia, że ??czujemy zrelaksowany. Oddychanie może pomóc puścić zakłóceń, się ponownie na środku i skupić się na zadaniu.

2. BOUNCE

pielegnacja twarzy cera naczynkowa

„Jeleń w świetle reflektorów” – oprawa opisu tenisista, który dławi. Często pojawiają się zamrożone, zatrzymany lub porusza się w zwolnionym tempie. Bounce oznacza dostawanie się do „bounce” wokół lub poruszać stopami jak bokser. Skoki w górę iw dół na palcach zwiększa przepływ krwi i poziom energii.

3. BANG

Zadławienie może prowadzić do zmniejszony dopływ krwi do dłoni i stóp. Wielu graczy doświadczyć tego, jak szczelność i opisać traci czucie w rękach, rakiety i wyczucie piłki „” Bang „. – Klaskanie, klepiąc czyjeś udo lub wysokiej fiving komuś pomoże odzyskać czucie w rękach i nogach, a otrzymasz powrotem kontrolę nad swoim ciałem.

Korzystanie psychologię w tenisie jest istotną umiejętnością w tenisa, więc ćwiczyć się! Kiedy trenujesz do tenisa, wykonywać swoją rutynę 3BS wraz z udarem gruntu, służyć Volley i napowietrznych wierteł. Zanim się zorientujesz, nawet w najbardziej intensywnych momentach konkurencji, trzy śniadaniem pomogą Ci zapanować nad lękiem i wrócić do gry psychicznie, fizycznie i emocjonalnie. Nie więcej słoni w sali lub na dworze!

– autor artykułu